Laatste uurtjes zijn aangebroken.....

30 augustus 2013 - Dalfsen, Nederland

En dan zijn de laatste paar uren toch echt aangebroken....wat een gek idee zeg. Ik zit hier in een bijna lege slaapkamer om me heen te kijken, en het enige wat ik zie (en wat gelijk opvalt) is de grote backpack, een handbagage rugzak en een gigantische wereldkaart met daarop getekend een hele toffe wereldreis. Kortom, Mijn leven van aankomend jaar in een notendop. Als vrouw zijnde schiet er dan toch af en toe door je heen: "Ga ik nou echt een jaar lang uit een rugzak leven? Een jaar zonder de overvolle kleding/schoenen/tassen-kast?" Het enige juiste antwoord is: JA! En ik ga er maximaal voor de volle 100% van genieten! Wat heb je aan een kledingkast, als er precies genoeg kleding in je backpack zit om warm te blijven onder een 1000 en 1 sterrenhemel in Mongolie? Wat heb je aan zoveel schoenen, als het enige paar bergschoenen dat je mee hebt je op plaatsen gaat brengen waar je niet eens van durfde te dromen? Wat heb je aan een dure designer-tas, als de rugzak die je meeneemt net groot genoeg is om spullen mee te nemen voor een 4-daagse trektocht door het adembenemende gebergte in Peru? Precies, dat vind ik nou ook, en daarom zit ik nu in die lege slaapkamer met die grote Backpack. Het enige wat ik kan zeggen is: Watch out World! Fleur en Janneke komen eraan, en wij zijn van plan om alles eruit te halen wat erin zit! Next Stop: Moskou!

1. Irma:
    30 augustus 2013
    Hoor jij niet al in bed te liggen?? ; p Spannend zo die laatste uurtjes!! Ga er van genieten lieverd, je hebt het dubbel en dwars verdiend! Xxx
  2. Manouk:
    Hey Dames,

Heel veel plezier en succes met jullie reis!!
    Ik heb ontzettend veel bewondering en repect voor jullie, dat jullie zo'n enorme reis van maar liefs een jaar aandurven. Mij niet gezien, dus Spannend lijkt het me zeker.
    Veel geluk en geniet ervan!

Liefs
  3. Dirk:
    Heel veel plezier.
  4. Mariette:
    30 augustus 2013
    EN..... jullie zijn LOS.... geniet ervan, we gaan jullie volgen
  5. Wilmie:
    hallo!
    Wanneer jullie voor 2 maanden van Joburg naar Dar Es reizen moet je bij mij langs komen!!! Kunnen tochten regelend door de parken hier in Botswana! Kom naar Maun! The gateway to the Okavango Delta :)
    Cheers! En super veel plezier!
  6. Inge:
    Ha Janneke
    Buikpijn heb ik ervan. Heb niet kunnen slapen. Jullie zitten nu inmiddels in de lucht. Alles achter je latend. Wat een heerlijk gevoel moet dat zijn. Geniet met volle teugen. En kom veilig weer terug.
    En wat super super knap van jullie. Zo lang naar toegeleefd.
    En nu dan echt en route!
    En die schoenen.... die verdienen straks een ereplaats.
  7. Debby Kisjes:
    31 augustus 2013
    Lieven Janneke en fleur , wens jullie een geweldige tijd toe , met vele mooie ervaringen xxx